dvlapszabaszat

Webáruház készítés okosan

webaruhaz-keszitesA termék csoportok meghatározása az első komoly lépésed lesz. Dönthetsz úgy, hogy Niche webáruház készítés indítasz ahol kevés termékcsoportot kínálsz, de abban teljeskörű kínálatot tudsz nyújani a vásárlóidnak. Legutóbb egy HeroPro 3 sportkamerát nézegettem és találtam egy webáruházat ahol ezekre a sportkamerákra specializálódtak. A kamerákhoz szinte minden kiegészítő megkapható itt. Tehát a Niche lehet a jó irány számodra is, ha tudsz izgalmas és kellően széles termék választékot mutatni.

A dinamikusan növekvő World Stores például már több mint 70 NICHE boltot nyitott mellyel 35 millió Angol Font feletti bevételeket érnek el. Itt a stratégia az volt, hogy a termékekre amire nagy a kereslet felépítenek 1-1 webshopot.

A másik véglet az úgynevezett “Department Store” ahol minden kapható de semmire se specializálódnak. Ha úgy tetszik a legismertebb Department Store az ahol minden kapható ami létezik. Ez a megoldás nagyon széles termékkínálatot kíván, mert csak akkor lehet vele sikert elérni. A másik ilyen hatalmas store a Tesco angliai webáruháza ahol igyekeznek mindent megvásárolhatóvá tenni.

Több ezer webáruház közül válogathatnak a vevőid a mai nap. Biztos vagyok benne, hogy akár 50-100 olyan webáruházat is lehetne találni, ahol hasonló termékek kaphatóak mint amelyeket te értékesítesz. Éppen ezért kell találnod egy okot, hogy miért tőled vásároljanak és miért vásároljanak majd újra tőled. Kell valami ami megkülönböztet téged a többiektől. Amikor megtalálod az okot akkor egyúttal meg is tudod határozni az USP-d (Unique Selling Proposition) azaz az okot amiért tőled érdemes vásárolni. Az USP azt jelenti, hogy jobbnak kell lenned a többieknél a piacon, sőt neked kell a legjobbnak lenned! El kell érned, hogy te legyél az elsődleges információforrás, az elismert szakértője az adott termékeknek.