dvlapszabaszat

Keresőoptimalizálás kulcsszó csoport

A hatékony Adwords kampányok titkai
A Google Adwords kampányokat tisztességesen el kell készíteni, ennél nagyobb titok nincs. Semmi misztikum, csak bele kell tenni a szükséges időt és ismerni kell a működését. Ajánlom mindenkinek, hogy tanulja meg kezelni és vigye saját maga az Adwords kampányát. Ha nem megy, akkor ügyes szakembert kell keresni!
Adwords kampány optimalizálása
Az Adwords kampány optimalizálása sok lépéses, de nézzük meg hogyan épül fel először is egy jó kampány:

Keresőoptimalizálás kulcsszó

Keresőoptimalizálás kulcsszó

Kampányok : A kampányokat eszközre, keresőoptimalizálás új kulcsszó csoportokra és megjelenítésre is optimalizálhatjuk. Ajánlom, hogy külön kampányban kezeld a mobil és tábla gépekre célzott hirdetéseid. A nagyon eltérő kulcsszavakat is inkább külön kampányba kell tenni és a szöveges, illetve vizuális (képes, videós) hirdetéseket szintén külön kampányba kell tenni. A Youtube videós hirdetések is külön kampányban jelennek majd meg. Ez szükséges a hatékony hirdetéshez!
Hirdetéscsoportok : A minőségi kampányokban apró hirdetésicsoportokat kell létrehozni. Ki kell majd dolgoznod termékenként 1-1 hirdetéscsoportot. Külön kulcsszavak és hirdetések.
Hirdetések : A hirdetésekben szerepeljen a kulcsszó és a hirdetéscsoporthoz / kampányhoz legyen 100% releváns. A hirdetés céloldal URL-je a termék, vagy szolgáltatás oldala legyen, ne a főoldalra küldd őket!
Kulcsszavak : A kulcsszavaknak nagy szerepe lesz, minden hirdetéscsoportnak egyedinek kell lennie. Használhatsz több kulcsszót is, de teszteld őket 1-2 hétig és a drága nem teljesítő kulcsszavakat töröld.